Wednesday 28 January 2009

Elyana dan Kekasih tinggal Bersama?

Saya berasa pelik sebenarnya kenapa Elyana sentiasa menjadi mangsa wartawan media mengenai gossip-gossip yang kadang-kalanya bukan suatu isu yang besar. Sebagai contoh sebelum ini heboh diperkatakan Elyana membuat persembahan dengan berkaki ayam. Pada pendapat saya, itu bukanlah isu yang besar mana, mungkin kerana sebelum isu itu dia dikatakan tidak menghormati artis veteran dan kemudian secara automatik dia seperti di’pulaukan malah cuba dijatuhkan oleh wartawan-wartawan media tanahair.

Kemudian apabila Elyana kembali membuat persembahan dengan berkasut, wartawan media seperti menjadikan ia satu benda yang baru dan menjadikan ia artikel yang besar di akhbar. Apakah itu? C’mon dude, seteruk-teruk Elyana berkaki ayam ketika membuat persembahan tapi dia seorang penyanyi & pelakon yang amat berbakat (yang ini wartawan media jangan cuba menafikan pula.



Malah yang terbaru ini, gossip yang tebal melanda diri Elyana apabila dikatakan kini dia menetap di rumahnya sendiri. Bukan itu sahaja, malah gossip tersebut menambah Elyana kini menetap dirumah sendiri sebagai alasan untuk tinggal berdikari & menetap bersama dengan kekasihnya (gambar) itu.

0 comments:

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP